Konstruktion Jäänteet

 Nyt kun hermot alkaa mennä,

Nyt kun alkaa asiat olla mulle liikaa.
Tanssi kakara.
Tää ei oo mitään taikaa.
En muista.
Sä rakennat vaan jotain.
Se oli korteissa.
Mä en muista mitä se tekee.

Nyt kun hermot alkaa mennä.
Nyt kun alkaa asiat olla mulle liikaa.
Niin nyt, kun mä kuvittelen et teen väärin.
Teen väärin kun en ole kiltti ja hymyile ja sano että kaikki on hyvin.
Vaan sanon että mua vituttaa.
Että sä olet pelle.
Että sä olet epäkunnioittava paskakasa.
Että sä olet vitunmoinen valehtelija.
Että sä et enään ole osa mun elämää.
Että sä kuolet kohta josset muuta tapojas.

Nyt kun annan tunteideni elää, enkä keskity siihen että kaikki on hyvin.
Nyt kun tahdon voida itse hyvin enkä muita säästele tai huoli syyttä.
Niin nyt.
Nyt mua sitten kuunnellaan.
Yritetään ymmmärtää.
Annetaan aikaa.

Jos kerta on näin, niin miksei yritetä yhdessä tehdä parempaa maailmaa.
Mut mul kyl varmaan hermot on aika tiukilla jonku aikaa.
Jonku aikaa tässä tuli laitettuu kaikki energia siihen että kaikki ajattelisi et mul on kaikki hyvin.
Toivottavasti ei liian kauaa aikaa.

Comments